Jeśli pojazd boryka się z problemami:
• nierówno i głośno pracuje,
• wydala z siebie coraz więcej brudnych spalin,
• kopci dymem,
• jest zamulone i brak mu przyspieszenia,
Za złą pracę silnika pojazdu odpowiada nagar.
Co powoduje nagar ??
• Obniżoną wydajność silnika
• Mniejszą kulturę pracy jednostki napędowej
• Kopcenie z rury wydechowej
• Zapchany filtr DPF/FAP
• Zapchany katalizator
• Zwiększone spalanie pojazdu
• Szybsze zużywanie się podzespołów silnika
Dlaczego silniki się brudzą?
Na osadzenie brudu w silniku ma wpływ wiele czynników, w tym między innymi jakość paliwa, narzucone ograniczenia prędkości, nowe wymagania w zakresie przeciwdziałania zanieczyszczeniom i jazda w 70% w ruchu miejskim. Objawy te mają wpływ na zawory EGR, zatkanie filtrów DPF i na osadzenia brudu w turbosprężarkach jak i utraty mocy w aucie. W większości kierowcy korzystają z dróg miejskich, co wpływa na zabrudzanie silnika.
Przebieg czyszczenia silnika:
Wodór jest wprowadzany przez układ dolotowy wraz z powietrzem. Maszyna automatycznie zarządza pulsacyjnym przepływem wodoru, pozwala on na wywołanie reakcji spalania wodoru na powierzchni nagaru i zamianę go w gaz, aby możliwe było usunięcie go przez rurę wydechową. Nie dodajemy żadnych specyfików, do oleju ani paliwa.
Regularnie konserwując silnik urządzeniem Engine Carbon Cleaner przy użyciu wodoru mamy do czynienia z natychmiastowymi, widocznymi i trwałymi efektami. Wodór charakteryzuje się wysoką reaktywnością i szybkością spalania nawet pięciokrotnie większą niż paliwa. Co więcej, wodór ma szerszy zakres palności niż inne rodzaje paliwa.
Spalanie pozostawia osady węgla i innych szkodliwe substancje z paliw w silniku, które stopniowo przylegają do wewnętrznych części tworząc obszerny nagar, osad węglowy. Tak zanieczyszczony silnik prowadzi do nieefektywnego spalania, co zwiększa zużycie paliwa, powoduje wyższą emisję dwutlenku węgla i droższe przyszłe naprawy.
Dzięki naszej maszynie do wodorowania silnika, wykonujemy zabieg bezinwazyjnego czyszczenia silnika z osadów węglowych (nagaru) nie stosujemy żadnej chemii do wnętrza komory, czystsze wnętrze silnika do 90%, EGR, DPF i inne części układu wydechowego do 98%.
Hydrogen w procesie spalania
Wodór charakteryzuje się wysoką reaktywnością i szybkością spalania nawet pięciokrotnie większą niż paliwa. Co więcej, wodór ma szerszy zakres palności niż inne rodzaje paliwa. Dzięki tym cechom dodanie nawet niewielkiej ilości wodoru w mieszaninie paliwowo-powietrznej zwiększa szybkość spalania, dzięki czemu spalanie staje się bardziej stabilne poprzez skrócenie czasu spalania i zmniejszenie wahań między cyklami.
Wiele badań ilościowych i eksperymentalnych przeprowadzonych na temat wpływu dodawania wodoru w silnikach wewnętrznego spalania (opartych na benzynie lub oleju napędowym) doprowadziło do wspólnego wniosku, że środek podnoszący efektywność cieplną i spala się, rozpada i usuwa osady węglowe.
Główne wyniki to:
- Zwiększona moc silnika i lepsze przyspieszenie;
- Lepsza praca, kultura silnika, równe obroty;
- Oszczędność paliwa;
- Zmniejszenie ilość szkodliwych gazów wydechowych – uśredniona wartość redukcji CO 96,5%, CO2 23,6% i HC 71,42%.
Nasza technologia
Nasze urządzenie wytwarza wodór i tlen z wody, ta mieszanina gazów zasysana do silnika przez dolot powietrza. Wyższa wartość opałowa wodoru podwyższa temperaturę spalania, tworząc dobre warunki spalania, usuwania osadów nagaru. Wodór przywraca czystą powierzchnię i tworzy łatwy proceder do spalenia substancji węgla (HC, CO). Spalanie tych substancji jest szybkie i zwiększa się stężenie tlenu w komorze spalania. Po całej procedurze silnik jest czysty i gotowy na dalsze lata w dobrej kondycji.
Jak to działa?
Wystarczy włożyć wąż od maszyny wodorującej do kanału wlotowego powietrza. Uruchomić silnik i pozostawić w eksploatacji na około godzinę, w zależności od stopnia zanieczyszczenia silnika. Godzinę później czyszczenie jest zakończone.
Regularnie konserwując silnik urządzeniem Engine Carbon Cleaner przy użyciu wodoru mamy do czynienia z natychmiastowymi, widocznymi i trwałymi efektami. Wodór charakteryzuje się wysoką reaktywnością i szybkością spalania nawet pięciokrotnie większą niż paliwa. Co więcej, wodór ma szerszy zakres palności niż inne rodzaje paliwa.
Nasza maszyna jest projektowana i wytwarzana w Unii Europejskiej zgodnie ze standardami technicznymi przemysłowej produkcji tej maszyny.
Kontakt telefoniczny: 518-239-136
Nowa usługa w Twoim mieście!
Portfolio
WięcejNazwa | Cena | |
---|---|---|
Powyżej 3.0 - 4.5 | 250 PLN/1h | |
Powyżej 9.0 - 13.5 | 500 PLN/3h | |
Skutery i motocykle | 150 PLN/45min | |
Powyżej 13.5 - 18.0 | 700 PLN/4h | |
Powyżej 4.5 - 9.0 | 400 PLN/2h | |
Powyżej 1.5 - 2.0 | 200 PLN/1h | |
Powyżej 2.0 - 3.0 | 220 PLN/1h | |
Do 1.5 | 180 PLN/1h |