LUKAS LOGO.jpg

Lukas SP. Z O. O.

0
(Brak ocen)
Kategoria: Dom i biuro
Przedstawienie

Szanowni Państwo,

Przedstawiamy Państwu ofertę LUKAS SP. Z O. O. w zakresie kompleksowych usług utrzymania czystości. Jesteśmy wiarygodnym, rzetelnym i elastycznym partnerem, ukierunkowanym na Państwa potrzeby. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, a nasze wieloletnie doświadczenie w obsłudze różnorodnych obiektów na terenie całej Polski gwarantuje wzorowe wywiązywanie z powierzonych nam zadań.

Możliwość nawiązania z Państwem współpracy będzie dla nas wyróżnieniem.


Monitorowanie właściwego wykonania usługi:

Monitorowanie jest realizowane przez terenowego Koordynatora Usług Porządkowych i/lub jego asystenta, jak również przez niezapowiedziane audyty z centrali firmy.

Ogólne standardy obowiązujące w LUKAS SP. Z O. O. 

Ilość osób i czas ich wykonywania usługi porządkowej jest dostosowany do specyfiki i wymagań obiektu. W ofercie uwzględniono wyposażenie osobiste oraz ubrania firmowe dla personelu sprzątającego, dostosowane do miejsca wykonywania usługi oraz do zakresu obowiązków. 

Nasza firma zapewnia zastępstwa chorobowe i urlopowe.

Osoby serwisu sprzątającego przed rozpoczęciem współpracy zobowiązani są do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego stan zdrowia umożliwiający wykonywanie powierzonych zadań.

Zapewniamy także szkolenia BHP w siedzibie naszej firmy oraz szkolenia stanowiskowe/zadaniowe bezpośrednio w miejscu wykonywania usługi.

Etapy procesu wdrożenia usługi:

 Sporządzenie protokołu przekazania obiektu do wykonywania usług porządkowych.

 Dostarczenie na obiekt dokumentacji (indywidualny plan higieny, karty charakterystyki używanych środków chemicznych, instrukcje obsługi maszyn i urządzeń, instrukcja technologii sprzątania poszczególnych pomieszczeń i powierzchni).

 Rozpoczęcie serwisu. Pierwszy tydzień to wizyty koordynatora oraz wizyty opiekuna handlowego, mające na celu płynne przekazanie klienta w ręce Działu Operacyjnego 

Reklamacje i kontakt z centralą firmy:

Wszystkie reklamacje są obsługiwane zgodnie z naszymi procedurami wewnętrznego systemu zarządzania jakością. Reklamacje można zgłaszać koordynatorowi lub opiekunowi handlowemu ustnie, mailowo lub pisemnie. Każda reklamacja zostaje wprowadzona do naszego systemu CRM i staje się widoczna dla kadry kierowniczej i osób zarządzających firmą. Każda otwarta reklamacja wymaga zgodnej z procedurami reakcji w postaci szczegółowych informacji na temat podjętych działań i rezultatów uzyskanych po ich wprowadzeniu.

Profesjonalne środki chemiczne, np.:

 KIEHL Flora Clean – preparat do mycia ręcznego.

 KIEHL Clar Glas – koncentrat do przeszkleń z efektem impregnacji.

 KIEHL Eloxa Prima – koncentrat do pielęgnacji metalu.

 KIEHL Presto – koncentrat do pielęgnacji mebli i wyposażenia.

 KIEHL Silny płyn do doczyszczania, koncentrat.

 KIEHL Płyn zapachowy do mopowania, koncentrat.

 KIEHL Płyn do mycia powierzchni sanitarnych, koncentrat.

 KIEHL Perfumowany koncentrat do sanitariatów.

Środki zostaną dobrane do konkretnych powierzchni przez technologa Juwentus Cleaning w momencie wejścia na obiekt. Karty charakterystyk każdego produktu są dostępne na stronie naszego dostawcy, firmy KIEHL & ŻEGARSKI (www.kiehl-zegarski.pl), która jest generalnym przedstawicielem koncernu JOHANNES KIEHL KG na rynku polskim.