Szanowni Państwo,
Przedstawiamy Państwu ofertę LUKAS SP. Z O. O. w zakresie kompleksowych usług utrzymania czystości. Jesteśmy wiarygodnym, rzetelnym i elastycznym partnerem, ukierunkowanym na Państwa potrzeby. Dołożymy wszelkich starań, aby sprostać Państwa oczekiwaniom, a nasze wieloletnie doświadczenie w obsłudze różnorodnych obiektów na terenie całej Polski gwarantuje wzorowe wywiązywanie z powierzonych nam zadań.
Możliwość nawiązania z Państwem współpracy będzie dla nas wyróżnieniem.
Monitorowanie właściwego wykonania usługi:
Monitorowanie jest realizowane przez terenowego Koordynatora Usług Porządkowych i/lub jego asystenta, jak również przez niezapowiedziane audyty z centrali firmy.
Ogólne standardy obowiązujące w LUKAS SP. Z O. O.
Ilość osób i czas ich wykonywania usługi porządkowej jest dostosowany do specyfiki i wymagań obiektu. W ofercie uwzględniono wyposażenie osobiste oraz ubrania firmowe dla personelu sprzątającego, dostosowane do miejsca wykonywania usługi oraz do zakresu obowiązków.
Nasza firma zapewnia zastępstwa chorobowe i urlopowe.
Osoby serwisu sprzątającego przed rozpoczęciem współpracy zobowiązani są do przedstawienia zaświadczenia o niekaralności oraz zaświadczenia lekarskiego potwierdzającego stan zdrowia umożliwiający wykonywanie powierzonych zadań.
Zapewniamy także szkolenia BHP w siedzibie naszej firmy oraz szkolenia stanowiskowe/zadaniowe bezpośrednio w miejscu wykonywania usługi.
Etapy procesu wdrożenia usługi:
Sporządzenie protokołu przekazania obiektu do wykonywania usług porządkowych.
Dostarczenie na obiekt dokumentacji (indywidualny plan higieny, karty charakterystyki używanych środków chemicznych, instrukcje obsługi maszyn i urządzeń, instrukcja technologii sprzątania poszczególnych pomieszczeń i powierzchni).
Rozpoczęcie serwisu. Pierwszy tydzień to wizyty koordynatora oraz wizyty opiekuna handlowego, mające na celu płynne przekazanie klienta w ręce Działu Operacyjnego
Reklamacje i kontakt z centralą firmy:
Wszystkie reklamacje są obsługiwane zgodnie z naszymi procedurami wewnętrznego systemu zarządzania jakością. Reklamacje można zgłaszać koordynatorowi lub opiekunowi handlowemu ustnie, mailowo lub pisemnie. Każda reklamacja zostaje wprowadzona do naszego systemu CRM i staje się widoczna dla kadry kierowniczej i osób zarządzających firmą. Każda otwarta reklamacja wymaga zgodnej z procedurami reakcji w postaci szczegółowych informacji na temat podjętych działań i rezultatów uzyskanych po ich wprowadzeniu.
Profesjonalne środki chemiczne, np.:
KIEHL Flora Clean – preparat do mycia ręcznego.
KIEHL Clar Glas – koncentrat do przeszkleń z efektem impregnacji.
KIEHL Eloxa Prima – koncentrat do pielęgnacji metalu.
KIEHL Presto – koncentrat do pielęgnacji mebli i wyposażenia.
KIEHL Silny płyn do doczyszczania, koncentrat.
KIEHL Płyn zapachowy do mopowania, koncentrat.
KIEHL Płyn do mycia powierzchni sanitarnych, koncentrat.
KIEHL Perfumowany koncentrat do sanitariatów.
Środki zostaną dobrane do konkretnych powierzchni przez technologa Juwentus Cleaning w momencie wejścia na obiekt. Karty charakterystyk każdego produktu są dostępne na stronie naszego dostawcy, firmy KIEHL & ŻEGARSKI (www.kiehl-zegarski.pl), która jest generalnym przedstawicielem koncernu JOHANNES KIEHL KG na rynku polskim.